13:25
אם החבר 'ה הם עקרוניים לבתולה של נשים?

כי עדיין בתולה כזה? עבור מישהו זה מלכתחילה בעקרונות האישיים, ולמישהו זה עדיין לא התרומם. אבל הגברים עצמם חושבים עליה? מרתק את הנושא? אז בואו נתמודד עם זה.

התוכן של המאמר

1 מה גברים הם אומללים?

מה גברים נמס?אני

אם גברים מאדידיט וקוורה משותף איתנו הם עקרוניים. לאתר הבית

Reddit

"מניסיוני, זה לא מפריע לאף אחד. זה פטיש עבור אנשים מסוימים, אבל החברה היא בעצם לא מטריד את זה בכלל. ". - Makorot "מעולם לא שמעתי מישהו שהוקצה בתולה כלשהו משמעות מיוחדת, אבל זה עלול להבין במשפחות מוגבלות. בכל מקרה, החברות שלי בהחלט מרגיש יותר לחץ מעמיתים לקיים יחסי מין, כמו להיות בתולה הוא tantamount להיות לוזר עבור כמה ". - "לא עיקרון. אולי ילדים מתפללים לכך, ומבוגרים - לא. מאז גברים שולטים בחברה הזאת. הם לא רוצים, כך שמישהו אחר היה גבוה יותר מהם ". - מארט קון למעשה, ייתכן שיש סטיגמה חברתית מסוימת סביב אנשים שעדיין בתולות בגילאי 20-30 שנים ". - קולוורוס "לא, הייתי אומר שזה לא מטריד אף אחד. ייתכן שיש מישהו שאין לו שום ניסיון ואינו רוצה שכל מי שבגלל חוסר הביטחון, הנביחות של חפותם שלהם - הם שומרים על הבתולים ". - שעמוקים "שמעתי כמה גברים ובנים, שאותם אני יודעת, מתפללים, או שגם הוא רוצה בחורה בתולה, עד האחרונה, כך שלא היו לה שותפים רבים. אבל אני חושב כי ככלל, זה בגלל חוסר הביטחון, ולא בגלל כמה ערכים ". - אורנג'יקיני "ההבדל בין הבתולים לשפע של שותפים ענקיים.

תארו לעצמכם תשוקות אישיות בישראל רק כאשר אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. לעבוד בישראל היום בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 6500 יורו.

לא אכפת לי באפשרות הראשונה. אבל אם אישה ביטאה אותי שיש לה מספר כפול או אפילו משולש של שותפים, הייתי חושב שזה דגל אדמדם גדול, כפי שהוא רומז על כמה עסקים גדולים. זה לא נורמלי - יש 10 שותפים ". - Paranoid_HoneyBadger "בקרב הנוצרים, היא עדיין קצת עקרונית, אם כי לא ביקורתית. במקרה לא נעים, זה בדרך כלל לא ביסודו. אבל הייתי אומר שאם יש לך כמות עצומה של שותפים מיניים, אתה בקושי תיחשב כאפשרות מתאימה עבור יחסים ארוכי טווח. אותו הדבר אם תשנה שותפים לשעבר ". - Helenek7 "אף אחד לא מטריד. רוב האנשים מתחילים לקיים יחסי מין מגיל חמש-עשרה עד 20, ואני כמעט בטוח שמעולם לא פגשתי אדם ראשון מהדור שלי, שתכנן לחכות עד נישואין ". - Limeila "לא, למרבה המזל, זה מעולם לא היה ביסודם, במידה האחרונה, מאז שנות ה -70. מחכה לעובדה שהגברת תהיה בתולה, טיפשה. אני חושב שברפובליקה הצ'כית זהה למדינות אחרות באירופה. יש גבירותי כותנה על הבתולים שלהם ומבקשים לבלות את הלילה הראשון שלהם עם מישהו שאוהב אותם, וגברות שלא מטרידות על זה. בסופו של דבר, הגברות לא יכול לשמור את זה תחת שליטה, הבתולים יכול ללכת לאיבוד במהלך ספורט ". - חתלתול- fluff "משפחתי הדתית, ואני הייתי קשורה לאנשים דתיים אחרים, שחלקם החליטו לשמר את בתוליהם לפני הנישואין. אבל זה תמיד נחשב כבחירה אישית. אבל היו כמה דעות קדומות נגד "הפרעה" או "וולגרית" התנהגות. במובן זה שאתה מאבד את הבתולים שלך עם בחור או יש סקס אקראי אחד או פעמיים בשנה עדיין נראה סובלני. אבל על אלה שקושרים לאחד ובחור אחר בכל שבוע והיו כמה צעירים בתקופה קצרה, השפיל את מבטו.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות, אם מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים את זה, בתורו, אסקוגר פשוט רואה שותף באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של המעמד VIP יהיה סימן של מעמד.

אני לא רואה את זה prefiguration עד שהאישה עוסקת במין מסוכנים ולא משתנה ". - Bladiers "זה דבר אישי. כמה מהם רואים את זה עקרוני, אחר. אבל כחברה, אנחנו לא נותנים את הערכים של הבתולה הנשית. זה לא מה שאכפת לנו. אכפת לנו רק ברמה האישית, כפי שהוא משפיע רק על העניינים האישיים שלך. אנחנו לא אומרים אחרים להיות בתולות, ואנחנו לא אומרים אחרים לא להיות בתולות. אנחנו לא אומרים להם להיפגש רק עם אנשים שכבר איבדו את בתוליהם, ואנחנו לא אומרים להם להיפגש רק עם בתולות. חתיכת גדולה בדרך כלל שובר כאשר חבר של אדם גדול, במהלך יחסי מין ראשונה. אבל היא יכולה להתפרץ בגלל ספורט, ולכן הוא לא אינדיקטור ברור של הבתולים ". - סטיבן מאדיש "הנקודה היא לא רק בבתולה. כל מה שקשור לעובדים שונים בכל התכונות. מצד שני, אנשים רוצים להתחתן עם מישהו עם אותם ערכים וחוויות רלוונטיות כפי שהם. אם אתה אדם צעיר שעדיין לא ישן או אפילו רוצה לקיים יחסי מין לפני הנישואין, אתה הסיכוי הטוב ביותר שיש לי גברת עם אותן עיניים. באנגליה יש תקן כפול בין גברים לגברים כמעט בכל הדברים, אבל לא על הבתולים, אני לא חושב ". - Lionlucy

חורה

"זה בעיקר בשל שטויות דתיות סקסיסטיות". - פיטר "כפרים מדרדר מאמינים כי הבתולים של נשים פירושו משהו. זה לא נכון. הנרתיק הנרתיק לא יכול להגיד לך, היא לא בתולה. היהודים העתיקים ביותר האמינו כי דימום במהלך הלילה הנישואין הראשון היה ברכה לנישואין. וירג 'ין חתיכת הוא מבנה שונה לחלוטין מאשר הנרתיק שבו הם נופלים במהלך יחסי מין. הם יכולים להעריך את זה אם הם רוצים ". - Yasserino "באופן כללי, זה לא מפריע לאף אחד, כולל אנשים דתיים. למעשה, זה בדרך כלל לא עקבי. אתה לעולם לא תיפגש בחור שאומר משהו כמו: "הייתי מתחתן רק בתולה". לא אישי, ומכיוון שזה לא משנה. ובכן, אם כמה חברים הם מיולשים במיוחד על סקס ". - Draigdwi "בגרמניה, אני יודע על 3 מיעוטים דתיים, שם הבתולים עדיין משחקת תפקיד: אוונגליסטים, לא נוצרים וכמה קבוצות מוסלמיות. בשני המקרים, אתה לא צריך לקיים יחסי מין לנישואין. לשאר הארץ לא אכפת.

Просмотров: 98 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar