12:27
בנות עירומות בשטח וסיפורי מין בכנסייה: חיים אינטימיים של סלאבים עתיקים

ההיסטוריונים יודעים הרבה פרטים על אישי וחיים אינטימיים של רוב העמים האירופיים, האמריקאים והאפריקאים. אבל הנה מה שקרה בין אוהבי בימי קדם ברוסיה, עד כה נקבובית מכוסה סודות וילון. כנסיית הכנסייה נחשבו חובתם למצוא ו להרוס כל רשומות, מגילות ופלרים, אשר הזכירו אינטימית יחסים של סלאבים. אבל זה לא אומר כי סקס ברוסיה העתיקה לא היה. יחס דת קפדנית לשאלות סקס לנצח מקופח מודרני האנושות ביותר של מידע זה.

התוכן של המאמר

1 חיים אינטימיים סלאבים

חיים אינטימיים Slavyani

תושבי רוסיה באמת לא אילכו את עצמם בענייני ג'לי מיניים ולא היו מהססים בטקסים מיניים. עד פעמים, הנצרות בא למדינה, אהבה בידור מלווה אנשים כמעט כל הזמן. אין חג, פולק או משפחה, לא עברו בלי סקס.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו את המסקנה השגויה כי הליווי הוא עכשיו משהו, הבסיסית, זה יהיה שותק על עובדה זו. אבל מעטים יש מידע כי שירות הליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

היסטוריונים רבים הלומדים את חייו של הסלאבים הקדומים נוטים להאמין שאפילו חפים מפשע במבט ראשון קופץ דרך האש לחג איוון קופלה היה משחק עם subtext ארוטי.

גברים יכולים לראות את כל "קסם" של נערות צעירות אשר בהכרח להכות את הביקורת האוניברסלית ברגע של נושבת חצאיות שלהם בעת קפיצה. זה בגלל זה, הכהנים הנוצריים התייחסו מאוד בחג הזה בעתיד ולהעניש על ציות למסורת זו.

לפני בואו של האמונה החדשה על רוסיה, סקס היה חלק בלתי נפרד ממרבית הטקסים הטקסיים. לדוגמה, במהלך הנקבוביות כדי לזרוע שדות וגנים, בוצעו טקסים מיוחדים. נערות צעירות עשו מעוקפים מכל הזריעה לחלוטין ללא בגדים. אז הם היו משותפים על המעצר שלהם עם כדור הארץ, כך שהגידולים יעלו בריאים.

גברים מסורתי זרעים את השדות בעירום. טקס זה היה אמור להיות קשר בין החקלאים לבין הארץ, שעליו הם עובדים. וכך, כי הקציר שופע וטוב, הזוגות היו מעורבים במין נכון על הקרקע לעיבוד ובגנים. במקרים מסוימים הם האמינו, זה היה מספיק כדי לדמות יחסי מין.

את המידע ואת ארוטי אחרים מָסוֹרֶת. לדוגמה, ההיסטוריונים יש מידע שרק 100 שנים לפני הופעתה של דת חדשה ברוסיה, מאסר היה פעיל באופן פעיל הבתולה של הנערה בלילה לפני החתונה. והיא נערכה באמבטיה סיוע בין כמה וולקבוב. כיום זה אולי נראה פריזה, אבל ואז הפעולה הזאת היתה משמעות דתית עמוקה. הנסיך סוויטוסלב היה מותאם אישית זה בוטל. חובת הקיפוח של הבתולים של הנערה נפל רק בבעלה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

זמן קצר לפני הופעתה של הנצרות ברוסיה, המונח "Bludnica" נכנס. אבל אין שום תת-שלילית או פוגעת. שנקרא בנות ונשים שרצו בעל מתאים. "Bludnitsa" מאוד עיצור עם המילה "לשוטט".

לאחר שהאמונה החדשה התחזקה במדינה הזאת, העננים החלו להתקשר להתאים לנשים חטא. לדוגמה, אלה שאיבדו את הבתולים שלהם לפני הנישואין. או אלה שהובילו גברים לביתם עם בעל חי. כמו גם אלמנות שחיפשו בעלים חדשים.

המפורסם "סיפור של bygone שנים" מכיל כמה הפניות לתופעה כזו כמו polygamy. היסטוריונים שתיארו את ניסיונם מטיול סביב הערים והכפרים של רוסיה, השפיעו על הנושא של יחסי פוליגמיה ואינטימיים של סלאבים. כך למשל, רשימותיהם על חיי העמים הסלאבים, ציין ההיסטוריון של פרוקוקסי קימרסקי, כי במשפחות רבות היו הבעלים כמה נשים בבת אחת.

בדרך כלל מספרם היה מוגבל לארבעה, אבל היו מקרים שבהם הם היו ועוד. לפני שכל הנסיך של ולדימיר הגיע עם שתים עשרה הנשים שלו וכמעט אלף פילגשים. לעתים קרובות הוא נסע סביב הערים, מילא את התחייבויותיו הפוליטיות, ותמיד מצא את הזמן וההזדמנות להירגע בחברה דווין.

ההשפעה יותר קיבלה את הכנסייה הנוצרית, חזקה יותר היא התנגדו למין ברוסיה העתיקה. על ידי חיזוק כוחו הבלתי מותנה ברוב היבטים של חייו של אדם רגיל, יחסים אינטימיים ודיון שלהם הפכו לטבו.

חלום אסקרטטים מוסמכים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא רק הצדדים הטובים ביותר בעת עבודה.

ההגבלות היו אפילו למין בין בני זוג, וכל האחרים לא אסרו כלל לקבל כל יחסי מין.

בעלה ואישה נאסר לעשות אהבה בתנוחה שאינה מיסיונרית. זה הוסבר על ידי העובדה כי בתנוחות אחרות (כמובן, רק לדעת אנשי דת) הזדמנות להיכנס להריון היה נמוך משמעותית. לכן, הם הוכרו כתנוחה לעונג, ולא להרות ילד.

לא כולם מסכימים להגבלות כאלה. האנשים הלכו הרבה בדיחות ואמרות בנושא זה. זלזול כזה לדת אילץ את הכמורה לנקוט צעדים להנחות חוטאים על השביל הנכון. כל מי שבא להתוודות, היה חייב לספר על כל מעשיו של אופי מיני, לפרוש את הכומר את כל המחשבות "המלוכלכות והחטא" שלו ודיברו מהם בדרך זו.

אחרת, אדם חטא איים על העונש. אם לא מן האדון עצמו, אז בדיוק מן הרשויות המקומיות. מסמכים מיוחדים נמשכו אליו התמקדו כמרים בהודאה. הם הכילו שאלות שהיו בהכרחו לשאול. ואם אדם סירב לדבר בנושאים אלה, הוא סיכן כדי לערוך עונש.

כיום, העיניים של אנשים לעתים קרובות נתקל בעיניים. כמו בפועל מוכיח - זה לא. סקס לא רק היה עוסקת בכל סיבה מתאימה, אבל לא היסס לדבר עליו.

היו הרבה שירים, שירים, צ'סטוש, סיפורים, בדיחות, אמירות ואגדות של אופי ארוטי. יתר על כן, ברוסיה, מי שהוא ברשותך, בגסות, בא לידי ביטוי, כאשר הסיפור שכב את התנועה הכי חסרת בושה, הוא נערץ במיוחד בחברה ונחשב בן שיח מצוין.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס בין גבר לאישה היה בכל עת. וזה לא היה פחות נלהב ומגוון מאשר היום. מדי שנה מתברר מספר עצום של פרטים היסטוריים אינטימיים - לא משנה כמה קשה הוא ניסה להסתיר, אבל כל הסוד במוקדם או במאוחר מתברר. פטישים שונים ו standersions בהיסטוריה שלהם גם לספור יותר מאלף שנים. ובימי הביניים היה מין, ואפילו בברית המועצות. עם זאת, עד היום יש מדינות בעולם, שם החינוך המיני אינו שם לב. מיליוני נשים לא יודעים שום דבר על מבנה איברי המין שלהם! למרבה המזל, היום נושא אינטימי זה עולה באופן פעיל.

Просмотров: 580 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar