23:57
?חוויות מין עם מתוקה - רעיונות להנאה

האם יש מקום למין בחדר השינה של בני הזוג? שאלה זו לא ניתן לתת תשובה ספציפית, כי ככל שאתה חי יותר עם אדם, לעתים קרובות יותר את המיטה נשוי הופך את המקום איך אנחנו מבטאים, שינה רגילה. וזה מוצדק זה לא נפילה בליבידו, אבל הרגל פשוטה אי-רצון של שותפים 1 רק לנסות משהו חדש במין. דירות דיסקרטיות בתל אביב

התוכן של המאמר

1 למה להתחיל?

כדי להחזיר יחסים אינטימיים לתשוקה הקודמת, יש צורך, באופן כללי, כדי להיות מסוגל לפנטז וכיצד ליישם את הפנטזיות הארוטיות שלך. חוויות מין עם אדם מאהב יהפוך, כפי שכולם יודעים, הזדמנות טובה לצלול לתוך המערבולת של תשוקה והנאה.

בקבלתו של סקסולוגים ופסיכולוגים כמעט כולם זוגות נשואים להתלונן כי, כפי שכולם יודעים, התשוקה לשעבר כבר זמן רב אין מקום בחדר השינה. כיתות מין כבר הגיע לאוטומטיזם ולהתרחש רק על חגיגים ענקיים. A בעתיד הקרוב ובכלל סיכון לרדת לא משנה איך. איזו עצה אתה יכול לתת ל PARS, אשר היה רוצה להציל את המין המקומי, אבל לא יודע איפה להתחיל? הכל המומחים מתכנסים לתפיסת העולם - ניסוי!

למה, באופן כללי, להתחיל?אני

במקרה של יחסי אמון עם בן הזוג, נסו בהתחלה לבסוף לדון במנגנון של חוק, כפי שכולם אומרים, כל רעיון חדש עבור סקס.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר במחקר בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי Esquiten רק רואה את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת הליווי ילדה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד הציבורי.

זה יהיה קל יותר לגלות איך אנחנו משמשים לדבר, סקסי העדפות ו fantasies ארוטי חבר. מסכים לבסוף לעשות מה שהם מעולם לא עשו. לדוגמה, אתה מנשק כל הערב. לצפייה בסרט או להעביר, לארוחת ערב או רק דיברתי על האופן שבו הלך היום.

הוסף כפי שהיינו מדברים, מעט לליטוש, לגעת הידיים שלך לגוף של השותף ופשוט לתת זה לזה חם וחיבה. אל תוותר על זמן מוקדם יותר, תן את התהליך הזה להמשיך לפחות שעה. זה יהיה רע אם לא ציינו כי אף אחד מכם לא רוצה לסיים את זה, ואתה תמשיך בחדר השינה במצב אופקי.

את החוויה המינית הבאה, אשר בהחלט יביא הנאה לשניהם. קח את הקרח בר מזל, אתה יכול מראש איך להכין אותו בתבניות מיוחדות, כמו אנשים נהגו להביע צורות שונות, ולשים אותו לידם. במהלך פרליד אהבה, ללטף את הגוף של שותף.

זכור את הסצנה מ Kenofilm "9 מתוך 1/2 שבועות"? לעשות בערך אותם פעולות עם שותף או שותף, הימנעות קוביות קרח מלהיכנס איברי המין.

בישראל אין דעות קדומות, ואילו ההצעה באה על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך ESCOGER רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למיקום.

אחרי הכל, זה כרוך, כמו רבים באים לידי ביטוי, הצטננות.

השתמש צעצועים חנות סקס. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי היתרון כרגע הבחירה שלהם כל כך ענק, כי אתה יכול סוף סוף לקנות לחלוטין לפחות מה התכונה עבור אהבה היתרונות. לדון מה צעצועים אתה אוהב את אחד הנבחר שלך באומץ להתכונן לילה חם אהבה. אזיקים, ויברטורים, גרבונים אכילים, תקעים אנאלי כדורים עבור הנרתיק - זה רק קטן לעתים קרובות כאילו מה ניתן לקחת איתו, כפי שכולם יודעים, ב מיטה לבדיקות.

אגב, זה אולי נראה מגוחך, אבל פרטי, לשים את זה בעדינות, שינוי הרגיל עבור יציבה סקסית יכול גם להשפיע היטב על תהליך התהליך. בתמורה, איך אנשים משמשים להביע, תנוחה קלאסית להשתמש בעמדה "69" E מיד לספק הנאה זה לזה.

ואפשר לגמרי ללכת עוד יותר וכך לדבר מתוך היציבה שלך, אשר בעבר מעולם לא נראה בשימוש. למותר לציין, לנסות לשנות את ההצגה כמה פעמים, ואתה תראה כי סקס הוא לא רק הרגיל "קדימה בחזרה".

עייף מהמיטה הרגילה בחדר השינה שלך, בסופו של דבר, את הציד של הרגשות החדים החדשים ביותר? קח את המין במקום יוצא דופן - למשל, על שולחן המטבח או התחתון, איך אנחנו רגילים לדבר, חדר אמבטיה או על הרצפה של המסדרון. ראשי, בחר מקום נוח שבו אתה יכול פשוט להירגע.

אתה יכול ללכת עוד יותר להשכרה חדר במלון או מלון ללילה אחד. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שאתה מדמיין שאתה לא כל כך מזמן, אני סוף סוף פגש וזה המין הראשון שלך. אווירה חדשה זה עוזר טוב.

כך שהניסויים הסקסיים עם האהוב הביאו סוף סוף את הרגשות האחרונים, לא להרים לפעמים, זה הפך, לשאול אחד את השני על ג 'ון וחלומות סודיים.

TOGDO המין שלך לא יהיה מוגבל למיטה בחדר השינה, ו Zoigels צבעים חדשים והופעות בלתי נשכחות.

Просмотров: 112 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar