12:27
למה יש מבחר אחרי מין אצל נשים וגברים

לעתים קרובות, לאחר הקרבה, יש הקצאות משני השותפים. זה נכון במיוחד כאשר מעשה המיני לא הוגבל. במקרים מסוימים, שחרור וריח לאחר מין הם הנורמה, אבל לפעמים המראה שלהם מציין את התרחשות בעיות בריאות. כול אדם צריך להבחין בין הקצאות נורמליות מאלה שאמורים להיות מדאיגים.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. אבל זה בדרך כלל לא רק הצדדים מוצקים בעבודה.

מכיוון וכך הגוף יכול לאותת דלקת או מחלה, ודי רציני.

התוכן של המאמר

שחרור רגיל בין הנשים 2 נורמלי הקצאת גברים 3 מדגיש את זה לדבר על הפרות 4 פריקה צבע לבן 5 בחירה צהובה 6 הקצאות ירוקות צבעים 7 פריקה ורודה 8 דמים בְּחִירָה 9 גורם של הפרשות עם דָם 10 שיטות טיפול פְּרִיקָה

פריקה נורמלית אצל נשים

טִבעִי סיכה בולטת כל הזמן, ובמשך הקרבה, ככלל מספר גדל באופן משמעותי. נקודות עיקריות כאלה עדיין יכול להיות כמה זמן לאחר יחסי מין ואין שום דבר יוצא דופן. אם אישה היא לא מרגיש כאב, גירוי וכל תחושות לא נעימות, זה אומר הכל ב להזמין.גם הבחירה לא צריך להיות ריח לא נעים.

אם המין הושלם עם שפיכה בנרתיק, אז זה לא יכול להיות שקוף עבה או פריקה לבנה אצל נשים לאחר מכן. לפיכך, שרידי נוזל הזרע הם מטלטלין הנמצאים סיכה של הנשים.

נוֹרמָלִי מבחר Men2

בחירה זכרית אחרי סקס היא גם לא יוצאת דופן. אם הם לא מספקים אי הנוחות ואינם גורמים לכאב, זה אומר סיכה שמתחיל להתבלט במהלך תהליך הקרבה. אצל הגברים, יש פחות בעיות תכופות קשורה עם כניסתו של הקצאות, אבל לא חושב שהבעיות האלה אינם חשובים. נוכחות של פריקה מצביעה על הפרעות מסוימות בגוף, ובכאב נלווה, יש צורך להתייעץ מיד לרופא.

על איך לקבוע את הריח הרגיל מהחבר, לקרוא את המאמר על ידי הפניה.

פריקה, אילו לדבר על הפרות 3

אם במשך זמן מה אחרי מין, הופיעו הקצאות יוצאי דופן, הוא יכול לדבר הפרות פתולוגיות בעבודת הגוף. זה שווה לשים לב שלך תחושות בפריקה ומצב כללי של הגוף. הבחירה יכולה להיות צבע שונה וספציפי, ריח וכמות יכולים להיות בעיות של שונה רודה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

בְּחִירָה צבע לבן 4

מבחר לבן לאחר סקס הוא בדרך כלל לא מייצג שום סכנה, אם לא מלווה לא נעים אחרים תסמינים. תסמינים אלה כוללים ריח חמוץ לא נעים עקביות curd. לרוב שלטים אלה אומרים כי הילדה חולה. לגברים יש גם הפרשות דומות, כמו קיכלי מועבר על ידי שיטת קשר במהלך מין. אם מישהו משותפים הבחין בעצמי, אתה צריך להשתמש בשיטת המכשול של אמצעי מניעה במלואה מַרפֵּא.

לבן הקצאת כמות קטנה עם ריח דגים לא נעים אומר את זה גינוזיס חיידקי החל. עקביות יכול להיות גם הומוגנית מתולתל, ההבדל העיקרי בין הנגנון מן הטרוש - הריח.

פריקות לבנות עבות יחד עם כאב כאשר השתנה וגירוד ממוצע ממחלות מין. כמו כן, הקצאות אלה מלווה ריח נעים מאוד מאוד. ככלל, הקצאות כאלה לא יהפכו את עצמן לחכות זמן רב ולהתחיל ממש כמה שעות לאחר יחסי מין לא מוגנים.

הנושא של קיכלי אחרי סקס מתגלה במאמר שלנו.

פריצה צהובה 5

צהוב בהיר בחירה לאחר סקס שיש עקביות של ריר, לרוב לא מייצגים שום איום על בריאות נקבה, המראה שלהם מדבר רק על, כי כאשר חוק המין לא נעשה שימוש קונדום. כזה אופי של פריקה נוצר בשל העובדה כי הנקבה הטבעית של חומר סיכה מעורב. אם הבחירה יש צבע כהה יותר ריח לא נעים, זה אומר על נוכחות של מחלות זיהומיות המועברות על ידי מינית. זמן אופייני הופעת הפרשות כאלה היא בערך ביום שאחרי מין. הם מלווה בכאב חמור במהלך השתנה.

גם צהוב הקצאות יכולות לדבר על התהליך הדלקתי שממשיך מערכת טובה. אלה כוללים מחלות כאלה כמו דלקת של הרחם צינורות הרחם, קולפית ודלקת הנרתיק. תהליכים דלקתיים כאלה לעתים נדירות מלווה בטמפרטורה מוגבהת בשלבים המוקדמים, כל כך הרבה לא מלווה לשים לב להקצאות צהובות לא נעימות. זה לא יכול להיות מותר אחרת המחלה תתפתח עוד.

הקצאות ירוקות צבעים 6

הקצאות שיש גוון ירקרק אומר שיש מחלה קשה בגוף. הקצאות ירוקות פירושו נוכחות מוגלה. זה אופייני למחלות חמורות כאלה כמו Chlamydia, זיבה ומיקופרסלמה. תכונות קשורות הם בדרך כלל גירוד לאחר מין, יובש ואדמומיות של איברי המין. כל מדגיש של צבע ירקרק, אפילו עם תערובת של צבעים אחרים, מציע כי אישה יש microflora הפרת הנרתיק. בעיה זו היא אף אחד השותף.

פריקה ורודה

מבחר של ורוד לאחר מין עשוי להתרחש על ידי סיבות טבעיות. זה יכול לומר כי עכשיו הטוב ביותר זמן ההריון, או כי המחזור הבא יחל בקרוב. כמו כן, הקצאות ורוד עשויות להצביע על הריון הקיים כבר.

בְּחִירָה צבע ורוד יכול להתרחש כתוצאה של microcracks כי הם נוצרים ב תוצאה של מין אלים. טיפות דם מעורבים עם סיכה והוא מתברר צבע ורוד. אם אישה משתמשת ספירלה כמו אמצעי מניעה, אז כזה ההקצאות הן גם אפשריות ולא נזק.

אות על ידי OB הסכנות הן שחרורים ורוד בשפע המופיעים לאחר כל חוק מיני. פריקה כזו ניתן להבהר על הריון חוץ רחמי או הפסקה השחלות. ככלל, יש כאב. אם בידוד של צבע ורוד יש ריח לא נעים, זה מציין דלקת של השכבה הפנימית של הרחם. לעתים קרובות מצב זה מלווה טמפרטורה מוגברת ורעות רעה.

דָם בחירה 8

בדיוק כמו ורוד, דימום אחרי סקס יכול להיות שונה. אין סיבה לחרדה כאשר המספר מבחר תחושות קטנות ואחרות לא נעימות. זה קורה לפני ההתחלה מחזור הווסת החדש, כמו גם במהלך הביוץ. הקצאות Scooty S דם יכול להיות כאשר לוקחים אמצעי מניעה הורמונליים או בעת שימוש סְלִילִי.

אם סקס U הבנות היו בפעם הראשונה, אז בנוכחות הדימום היא הנורמה, כפי שהוא חזק קְרוּם הַבְּתוּלִים. זה קורה כי הדם הולך אחרי סקס אנאלי, ואישה בטעות מאמינה כי אלה מבצעים ללכת מן הנרתיק. זרימת הדם מחוברת עם פציעות רקטאל, שאינו מיועד לבעלי מין. בחירת הדם יכולה להפריע לאחר סקס נוקשה. כמו במקרה של הפרשות ורוד, הם מופיעים כתוצאה microtrams של הקרום הרירי איברי המין של אישה.

אם הקצאות ללכת בשפע במשך זמן רב - יש סיבה חֲרָדָה. זהו אות הגוף על הבעיה. במיוחד גדול אובדן דם הוא מסוכן לכל החיים, במקרה זה, להתייעץ עם דוֹקטוֹר.

אדום כהה בחירת סקס הריון Ectopic ממוצע ומחלות שונות עד לחינוך גידול סרטני. במקרים כאלה, השחרור ילווה בכאב בתחתית הבטן ילך אחרי כל יחסי מין. גם מסוכן לבריאות פריקה עם קרישי דם, במיוחד אם קרישי אלה הם רבים. זה רציני סיבה להתייעץ עם רופא.

גורם של הפרשות S דם 9

אצל גברים ייתכנו דימום מן הפין אחרי סקס. זֶה בשל העובדה כי גברים הם גם רגישים למחלות שונות כמו זיהומיות ודלקתית. אבל, אם במקרה של אישה הקצאות דם הן לעתים קרובות הנורמה, ואז בידוד הדם באדם פירושו כמעט מאה אחוז מחלה.

אצל נשים, דם במהלך המין יכול להיראות סיבות שונות. אשר מהם הנורמה ואינם מאיימים על בריאות הנשים?

אוֹרגַזמָה. עם אורגזמה של קירות הרחם, הוא מופחת ואם אישה מצפה הווסת בעתיד הקרוב, זה מספיק אפשרי עבור כמות קטנה של דם. עיכוב של הווסת. במקרה זה, מעשה מיני הוא סוג של זרז, בזכותו מתחיל המחזור הווסת. הֵרָיוֹן. בנוכחות הריון מן הנרתיק, Sukovica עם פסים של דם עשוי להיות מודגש. במועד האחרון, זה בגלל העובדה כי הרחם ברגע זה הוא די רופף - אז העובר קל יותר לצרף לקיר. בתאריכים המאוחרים, הרחם גדל מאוד בגודל והוא קרוב למדי הנרתיק, אשר מציין פציעות אפשריות במהלך יחסי מין. הלידה האחרונה. גם אם מספיק זמן עבר ו postpartum פריקה הסתיים, לאחר מעשה מיני, כמות קטנה של דם מן הנרתיק הוא די אפשרי. אז הגוף מנקה את הרחם לאחר פרנסת העובר ומין יכול לעורר פלט כלפי חוץ. בִּיוּץ. זהו תהליך שבו נדן סגלגל הוא שבור ונמי קטן פרץ. אם תרצה, השותפים בהריון במין בתקופת הביוץ. תהליך שבירת הביצה והמעשה המיני אינו משפיע זה על זה במונחים של בחירה, אך בקנה אחד עם הזמן. לכן, במהלך הביוץ, עם מעשים מיניים הם שחרור דם קטן אפשרי.

שיטות הטיפול פריקה

אם בחירה לאחר מין לספק אי נוחות, כאב ויש לי עוד concomitant סימפטומטיקה, הפתרון הטוב ביותר יהיה לפנות גינקולוג. הרופא יגדיר נוכחות או היעדר מחלה יהיה לאבחן ולקבוע טיפול.

כמה נשים מעדיפות רפואה מסורתית והם מטופלים בהצלחה בבית. כדאי לזכור כי יש צורך להשתמש בשיטות עממית בזהירות, מאז חלקם יכולים להחיל נזק נוסף.

בחלק מקרים יכולים לבוא לעזרת האמבטיה עם עשבי תיבול כגון קמומיל, רחוב, קלנדולה. ריכוז של עשבי תיבול ריפוי במים חייב להיות בינוני, כך שאין הסיכון לייבש את הממברנה הרירית, ואת הטמפרטורה של חדר האמבטיה, נעים אל הגוף. גם מיושם טמפונים ספוג עם תינוק של צמחים או מרגמה לקבלת כתבי הקודש.

עַכשָׁיו יש מספר עצום של אטמים המיועדים לטיפול דלקת ומניעת מחלות שונות של מערכת oodogenital. הם ספוגים צלעות של צמחי מרפא שונים. אטם כזה חייב להיות משוחק לא יותר מ 4 שעות, אחרת יש סיכון של חיידקים הרבייה ואת התוצאות יהיה לא נעים.

פריקה בנרתיק - חלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד מהם נשים. הקצאות תלויות בגורמים רבים כגון מחזור הווסת, הריון, שימוש במניעת הריון הורמונליים ועוד אַחֵר. הבחירה היא לא רק אחרי סקס, הם נמצאים ב אורך של כל הרגליים של האישה לשנות מעת לעת את צבעם, עקביות וריח. עם הזדהות שלהם, ראוי להעריך את כל הגורמים במצטבר, אז זה יהיה ברור אם יש סיבה חרדה.

בחירה זכרית היא תופעה רסית ולכן סביר למדי הם גורמים לדאגה יותר. בחשד המחלה, עדיף להתייעץ עם רופא ולהפסיק אנשי קשר מיניים לפני לגלות את הסיבה לבחירה.

איסוף מקצועי מתכנן לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בדרך כלל לא הצדדים מוצקים רק בעת עבודה.

כמה מחלות של מערכת oodogenital לגרום לשינויים בלתי הפיכים ולהוביל לאי פוריות גברית. גם סיכון גבוה של הדבקת שותף, שכן מחלות גברים רבות רק לסבול, אבל לא לפגוע בהם.

כדי להיות פחות סיבות לדאגה, אתה צריך לבקר באופן קבוע את הרופא, כלל זה נוגע לנשים וגברים. תדירות מומלצת של ביקורים בגינקולוג - כל שישה חודשים. גישה בריאותית אחראית תסייע להיפטר בעיות רבות ולהזהיר מחלות חדשות. מחלות של מערכת גנאי של גברים הקשורים רק עם השחרור, אורולוג עוסקת, ובמובן של מחלות זיהומיות של הוונרולוג. מומלץ לבקר את האורולוג לפחות פעם בשנה, וונרולוג - במידת הצורך.

פרטים על נושא הריח של הנרתיק ניתן לקרוא במאמר שלנו הבא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

בחירה מהאיברי איברי המין נמצאים אצל גברים ונשים במהלך, אחרי מין ובכל תהליך זה. ב הבנות, מספר, צבע ועקביות של הבחירה ישירות תלוי בשלב של המחזור החודשי. אם הם בולטים בכמות הרגילה ואינם מספקים אי נוחות, הכל בסדר. במקרה שבו אתה מרגיש כמה שינויים - אתה צריך בדחיפות להתייעץ עם רופא. יש stapps כי לא מראים את עצמם מחוץ איברי המין. ייתכן אפילו לא חושד שמשהו חולה, בעוד המחלה מתקדמת באופן פעיל. ואפילו יותר כך לא לנסות לפתור את הבעיה ללבוש אטמים יומיים.

Просмотров: 414 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar