23:39
סדרות וסרטים דומים למין / חיים

"סקס / חיים" - פרויקט חדש מ Netflix מוקדש זיכרונות חמים של אם של שני ילדים החיים בפרברים.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מומש לחלוטין, למעשה כי אסקוגר רק מלווה את השותף במקרה, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

עבור עשרת הפרקים של העונה הראשונה, בילי בוחר בין בעלה קופר לבין בראד לשעבר - על זה ואת העלילה בנויה. אתה לטעום את הנושא של משולשים אהבה? לאחר מכן לתפוס את הבחירה.

התוכן של המאמר

מצב משפחתי: הכל קשה

מצב משפחתי: הכל קשה

"סקס בעיר הגדולה" (סדרות טלוויזיה, 1998 - 2004)

ובכן, מי עוד טוען בנושא של משולשים אהבה ו omnipresent לשעבר, כמו לא קארי ברדשוב? במהלך שישה עונות, אוהדי הסדרה התבוננו בעינויים הרוחניים של עיתונאים ונעלי מעריץ. החברים הכי טובים שלה סמנתה, שרלוט ומירנדה, אולי, יש להנפיק על ידי המדליה לסבלנות - היחסים בין קארי עם חלומות של גבר די שטוף עצבים מן הדף ארבעה.

"מה / אם" (סידורי, 2019)

הסדרה על איך עם מניפולציה מועילה של אפילו האנשים הטובים ביותר יכול להיעשות לעשות פעולות רעות. בסדרה זו, רנה זלגר מופיעה לפנינו כאנה - מיליונר, מה שהופך בני זוג צעירים מסן פרנסיסקו הצעה יוצאת דופן. היא מוכנה לספק תמיכה כספית ליסה ואת הפרויקט המדעי שלה, אבל רק תחת תנאי אחד - בעלה של ליסה חייב לבלות עם אנה לילה.

"תשוקה כהה" (סדרת טלוויזיה, 2020)

אופציה מצוינת לאוהבי מותחנים ארוטיים עם טעם של סכנה. הדמות הראשית היא גברת נשואה, אבל מעמד זה אינו מונע ממנה להתמכר תשוקה בצד. לא רק פעולות כאלה הן מסוכנות בעצמם, כך גם מושא התשווה של הגיבורה נראה חשוד מאוד ומדהים.

"אוהבי" (סידורי, 2014 - 2019)

נח - אבא לארבעה ילדים. אליסון איבדה את ילדתה ולא יכולה להתאושש מן האבל. והוא, וזה נשוי. מפגש אקראי על החוף לנצח משנה את חייהם, מרכל אותם יחד. סדרה מעניינת גם עושה גישה לקריינות - הצופה מוזמן להסתכל על הסיפור הזה מנקודת המבט של כל אחד הגיבורים בנפרד.

"צעיר" (סידורי, 2015 - 2019)

ליסה סירבה קריירה בוצאת פרסום כדי להקדיש את כל ילדה. ועכשיו, חמש עשרה שנים לאחר מכן, בת מבוגר הלכה לשחייה חופשית, וליסה נותרה עקרת בית סורוקלני גרושה. היא מחליטה לחזור לעבודה שוב, אבל מתברר שזה לא כל כך קל להתחיל את החיים מ גיליון טהור, כאשר אתה כבר בן ארבעים שנה. מה לעשות? הדליק כי אתה מתפתל רומן עם מטעת צעירה, כמובן!

"Tsygana" (סידורי, 2017)

ג'ין - פסיכותרפיסט עם שיטות עבודה יוצאת דופן מאוד. היא משפשפת במיומנות לאמון בחולים שלו, ואז ... שינה עם קרוביהם! כן, עדיין לא לשווא לומר כי ניו יורק היא עיר מטורפת! זה רק הגברת הזאת לא לקחת בחשבון איזה תענוג אני גם צריך לשלם.

"365 ימים" (סרט, 2020)

זה יצירת מופת פולנית שבר את כל הרשומות על המועמדים עבור אנטי Sprinka "Malina". והוא מספר על הבוס הצעיר של המאפיה הסיציליאנית בשם מאסימו ולורה - מנהל מכירות במלון. Massimo Knnates את הילדה נותן לה 365 ימים להתאהב בו. https://romantik69.co.il/

ספוילר: לורה תציין מסימו די מהר, ואת הדמויות הראשיות יתחילו ללא אנוכיות בפועל סקס כמעט בכל סצינה.

"בזרועות הרוצח" (הסרט, 2019)

ויקטור כל חייו היה רוצח קר ואכזרי. רומנטיקה לו לבדה, ונאנחת של אהבה הוא מעדיף שטרות. עם זאת, מפגש אקראי עם נערה מדהימה המשתנה את חייו של ויקטור, וזהותו. ניסים, לא אחרת!

"עקרות בית נואשות" (סידורי, 2004 - 2012)

הסדרה האגדי של ארבע עקרות בית המתגוררות בפרברים וחלומות על אושר. זכר סוזן השאיר אותה למזכיר. גבריאלה התחתנה עם החישוב, אבל אני נבהלה מאהבה וסובבתי רומן עם גנן צעיר. ברי מנסה להציל את הנישואין ולהקים מערכות יחסים עם ילדים. לינטה נטשה את הקריירה המוצלחת לילדים. ויש מרי - היא התאבדו, אבל עדיין מצליח לנער שלדים מוסתרים בארונות זרים ..

"קריאה ילדה" (סידורי, 2016)

העלילה של הסדרה מסתובבת סביב קבוצות שונות של עובדי מין ויחסים עם לקוחות עשירים. במבט ראשון, זה אולי נראה כי רק סקס צריך סקס, אבל בשיקול דעת מפורט זה מתבהר כי רבים מהם הם זקוקים קשים יותר אינטימיות רגשית מאשר פיזית. סדרת טלוויזיה נפרדת - סצינות סקס נועזות.

"עלית" (סידורי, 2018)

סדרת ספרדית סנסציונית על תשוקות משתוללות בבית הספר האליטה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה ויהפוך חברה מצוינת.

אהבה משולשים, בגידה, רומנים סודיים, שקר, רצח והרבה מין - אורח החיים של הדמויות הראשיות של "האליטה" לפני שהוא רווי כי דיווה ניתנת! אפילו האוהדים הנאמנים של הסדרה (מי, זה נראה לא יפתיע שום דבר) להודות כי סצנות המיטה מהעונה לעונה הופכים יותר ויותר פרנק וטבעי.

Просмотров: 823 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar