21:10
סקס מרחוק. איך להתמודד עם?

הם אוהבים, אבל הם רחוקים ידיד זה מזה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. יותר מבחינה כלכלית אסקיטן, זה ידגיש את הרמה ויאוסף חברה יפה.

נראה הכל בסדר, התכתבות, שיחות, שיחת וידאו. צריך לומר כי תקשורת היא, זה התחיל להיות מוגדר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לא מספיק רק 1, של אחד.

התוכן של המאמר

1 וירה 2 התכתבות 3 סקס "בטלפון" 4 שיחת וידאו

וואט

סיום סקס היכרויות או שהוא מין דרך האינטרנט, סקס בטלפון, על ידי סקייפ. הם עוסקים כמעט בכל דבר, אבל לא כולם, ככלל, הם נמסים, אחרי הכל, איך להתבטא, חיים אישיים. סרות, הם יכולים, בסופו של דבר, ניתן לשנות את הקרבה האינטימית האמיתית? אולי לא ממש, אלא על חוסר מועמדות, למה לא לנסות.

בהבנה רגילה של סקס וירט מקורו לא כל כך מזמן. ראוי לציין את מה שהוא יכול היה להתקיים מין אפיסטולרי בעבר, אבל הסיכויים הם קטנים. ובכל זאת, עד שהמכתב יגיע לנמען כל כך הרבה, מאוחר יותר התשובה היא לחכות, באופן כללי, זה כל מה שכל זה כל כך, כל המדגם ייעלם. דבר נוסף הוא איך אנחנו רגילים לקרוא, חיבור הטלפון, אתה לא צריך לחכות חודשים, התרגשות, לשים את זה בעדינות, מגיע לטיסה. לא כל כך רחוק כל כך, 10 שנים הפוך, הטלפונים הם באמת קווים חמים של כיף על כל פוסט, רבים באים לידי ביטוי, שנאי דוכן. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה לפני כן, פרסום לשעבר הוצג בטלוויזיה.

כמעט כולם, אגב, לגרום לעוצמה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד איזה דומה זה עלול לקרות, ולא כל הזמן לעסוק בירידה - עניין כמה מאיתנו היא ייעוץ, סקס רגיל לְהֵעָלֵם. בגלל זה, נראה כי סובל חיי מין, ולא יש מקרים או משפחה, אז קשיים שלהם נראה. אז, כדי להתערב לא, בסופו של דבר, זה שווה.

אילו יתרונות יש לו גם:

הוא גם נראה בטוח הרבה יותר רגיל. אתה יכול לעשות את זה עם אף אחד, ללא סיכון, לתפוס את stds, שהוא כבר גדול פלוס. דרך ההיראה, אי אפשר להיכנס להריון, שהוא עקרוני כמעט לכל האנשים, אפילו אלה הנשואים. אבל באופן כללי, דברים בשבילו לא בהכרח להתחיל. Cybersex יכול, באופן כללי, להיות מועמד לאנשים עם מוגבלויות. זוגות אולי נראה לתמוך בדברים ממרחק בעזרתו, ללמוד על שותף משהו חדש, להרחיב גבולות סקסיים. ההתגלמות של המוסדות הגבוהים ביותר, פנטזיות נועזות, הן שותפות והן שותפות. זה אפשרי, באופן כללי, לעשות מה שנמצא, איך כולם, החיים האמיתיים של אדם לעולם לא היה להחליט. קל יותר למצוא שותף שהשרוף ביישן, וכפי שאנשים רבים מתבטאים, אנשים כבושים. היכרויות, אגב, יכול לעזור להיפטר מבוכה, מתחמים, להיות משוחררים יותר, איך כולם אומללים, בטוחים. אתה יכול לנסות על תפקידים שונים: גברת להיות, כפי שאנו מבטאים, גבר או מול (מאשר לעזאזל לא, לשים את זה בעדינות, צוחק). Cyberseks, כמו גם אמיתי, הוא מסוגל, בסופו של דבר, להיות מקורות של אנדורפין - ההורמון של האושר, אשר מסייע לירות מתח, מתח, אפילו מכאב בראש מבטל. אתה יכול למצוא חבר הנפש. למה לא? במקום אנשים מסכימים על סוגים שונים של ניסויים במרחב הווירטואלי, אז שלהם נפוץ מספיק כדי לנסות סוף סוף לעשות דברים קרובים יותר.

יש לו חסרונות משלו. ברור כי המין הגיוס, "חי" הוא לא ישתנה. אבל הוא מסוגל להתקשר ממכר כמו סמים.ואחר כך הכל הלך באינטרנט. הוא מותר לאנשים כמעט הכל, כולל, בחיים וירטואליים של שלהם פנטזיה סקסית מודגש. למעשה, האפשרות היא לא רע, כי לא כולם יש את ההזדמנות כך לומר לעשות את זה במציאות.פסיכולוגים, ועם אותם סוחרים, בעבר מתווכחים אם זה מצוין או רע, לעסוק סקס וירטואלי.

אבל במקום לא עוד, אז אתה יכול נחוץ. לא מספיק מי יודע מה בדיוק כמו? הנה כמה דרכים.

התכתבות 2

אולי ישירות ממנה טוב יותר התחל מי נראה עושה את זה בפעם הראשונה. מבוא יהיה, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, זה הרבה יותר קטן מ ממין בטלפון ובמיוחד על וידאו. הם יכולים להיות נשלטת כביכול, באמצעות מרחוק או טֵלֵפוֹן. כולם ברורים לכולם שמוציא קטן, אבל עדיין את ההשפעה של ההווה. וירת היא דרך טובה להיות, לשנות את חיי המין של זוגות, במיוחד אלה שיש להם לתמוך בדברים מרחוק.

להתחיל כמו במין קונבנציונאלי, צריך פרלוד. עם שותף, אתה יכול לטוס עד הבאים, אפילו, בסופו של דבר, את העלילה לפתור, אבל קשר ספונטני, ללא סקריפט, לשים את זה בעדינות, הוא לא נרגש פחות מאשר במציאות. נחוץ רק, בסופו של דבר, להתחיל להעיף את הפנטזיות שלך. אתה יכול להוביל, או להיות כפי שהיינו קוראים, מונע, לבחור עוקב אחר ההעדפות. אפשרות טובה - שינוי תפקידים, זה נראה לעזור VALIATE Sexting.

ולא שותף קבוע סוף סוף לא, אתה יכול למצוא "זוג לערב" על, כפי שכולם יודעים, פורומים מיוחדים או אתרים.

סקס "בטלפון" 3

לא בהכרח נייחים או סלולר, עכשיו כמעט כל השליחים יש את היכולת להתקשר, אפילו דרך מחשב. אבל, כמו רבים חושבים, הנקודה העיקרית נשארת זהה - לקרוא על סקס. כולם ברורים כי העיקרון, הכל מראש, באופן כללי, לבשל, ​​כך מצב הרוח וההתרגשות לא כל כך מדברים. צריך לומר מה לבדוק איזון הטלפון או תנועה באינטרנט, להישאר לבד, אתה יכול סוף סוף לכתוב טיפים C, כמו הרבה זמן הייעוץ האמריקאי, ביטויים שונים שנמצאו ברשת או בדיונית ללא עזרה של אחרים.

צריך לבנות אסטרטגיה. בְּדֶרֶך כְּלַל מאשר סקס כזה עוסקת בזוג, להתחיל שיחה טוב יותר עם נושאים נייטרליים, לדוגמה, לשאול איך הדברים (במקרה זה ניתן לשאול אותו)? איך עבר היום? מה, איך נהגנו לקרוא, חדש? חייב להיות רלוונטי, מילים עדינות יהיה גם. אז שניים אנשים אוהבי יכולים להתחיל התקרבות, אפילו במקום שהם פיזית רחוק. אז אתה יכול, לשים את זה בעדינות, להתחיל להביא שותף לבצע פנטזיות. צריך לנסות למד על הרצונות שלו, כי זה צריך להיות נוח הן. אין צורך ללחוץ, ולא אני רוצה משהו ברוח "50 צבעים אפורים", והשותף אינו מוגדר לפיתוח דומה. סְתִירָה לא להימנע מאוחר יותר.

אז זה מין לא הופך חמוץ, אתה צריך להגיד כך לומר את הקול: אינטונציה, גובה, עומק, אז מתברר, בסופו של דבר, להימנע מונוטוני. עדיף לא להשתמש במילים המחליפות את שמות המין איברי המין. "שרביט ירקן" יחד עם "רומי" יהיה להקפיא במהירות, מה יינתן. מבוגרים, עם זאת, להבין את מה ואיך זה מסודר, יש. נערות ליווי במרכז

קפדני על איך לתמוך דברים במרחק, זה בסופו של דבר, כדי לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

וידאו Call4

הגיע הזמן לשים את זה בעדינות, להתחבר למילים Vesuiolyzation. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי דרך דומה לצרוך זוגות במערכות יחסים, אם כי הוא ו מתפשט בין זרים. הכל ידוע מזמן כי אפילו מאוהב הוא יכול לגרום מבוכה ומתח. למעשה עדיף לעסוק ב, מי סומך על 100%. אנשים לא ישרים מספיק, פתאום אדם לא מוכר, בצד השני של המסך נראה להקליט. זהיר לגבי מין זה.

שוב, כל דבר עקרוני, רק כרגע, אם כן, יהיה צורך לטפל בהופעה, לבדוק את היציבות של הרשת, לסרטונים לא "תלויים" ברגע האחרון ביותר. ו מעולה נכון להגדיר, בסופו של דבר, את האור כך השותף הוא כל גלוי. אתה יכול פשוט, בסופו של דבר, אור כלול, באופן טבעי, במקרה זה, לא חבר של נוער.

לא לספור את הדיונים כאן אתה צריך פעולה. ברור כי אנשים מרוצים עצמית, ובמהלך התכתבות ומין בטלפון, אבל כרגע אתה צריך להגיד את זה כדי לעשות את זה למצלמה. לכן, בסופו של דבר, לעשות גישה נאמנה במהלך וידאו אינטימיים בפרט עקרון: שותפים צריכים גם להרגיש בנוח.

להתחיל טוב יותר בבגדים או פשתן, מתפשט בינוני: ההקדמה, באופן כללי, יסייע להסיר את המתח, לכוון בדרך מתאימה, והוא נעשה מספיק כדי להתרגש לא לדאוג. לא עבור אף אחד לא סודי מה לא נאסר לשכוח על תקשורת, לקרוא על הרגשות שלך, לשאול שאלות שותף. נחוץ קרוב מאוד אליך סוף סוף יכול להיות בקרבת מקום. עדיף שלא נסו לשחק כוכבות פורנו, זה אולי נראה התבגרות. הנה העיקרון של להיות עצמם.

במקום זאת, אפשר, אתה יכול לרכוש ולנסות זוג ויברטורים כי הם הולכים לעורר כמה מאיתנו משמש לקריאה, סקס גופות של שני השותפים. אבל זה נראה לבוא עם סוף סוף ראוי. אתה יכול להוביל שיחה בקצב הרצוי ואת מצב הרוח. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל שאל שאלות לא נוחות ולכתוב "מתיחות" יהיה קל יותר, כי לא קול ולא מאפשר, לא להשמיט את ההתרגשות, וזה לא אומר לומר את הגישה.

הצעות ליווי בישראל משולמות למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, זה שהם שרוצים להסתכל בטובה בפגישה, הליכה ישירות עם יד עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את עצמם את האובייקטים הדרושים.

פנטזיה יכולה להסתובב השלם, המכשול היחיד הוא מוח.

ובכן, עבור סינגלים, הוא יכול להיות סוג של גאולה משלו, העיקר הוא כי זמני.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כולם יודעים מה סקסולוג הוא יותר מ -10 שנים. לא הרבה מי יודע את העובדה שאנחנו עוזרים לזוגות לפתור קשיים בחיי מין.

סקס מרחוק - אלמנט אינטגרלי של יחסים מרוחקים. לא כל הזוגות להתברר, כי היעדר מגע מישוש והפגישה הנדירה מאוד, באופן כללי, הם מבחן אכזרי לרגשות. ראוי לציין כי אלא זה הגיע למין במרחק - בטוח שני השותף מכוונים ברצינות. כרגע יש יישומים והתקנים, שבו אתה יכול לעשות די, איך כולם נמס, סקס אמיתי, אפילו ממה שאתה אלפי ק"מ זה מזה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה אתה תבקש בעיה זו - תן סקס במרחק לא מוגבל איך כולם נמס, אוננות רגילה על ידי שיחת וידאו.

Просмотров: 103 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar